ideje....

2012.08.21. 21:40

ideje volt már ennek is nekilátni,ez tény.nem is tagadom.de hogy már több,mint egy hete szórakozok itt ezzel a sz*rral,az kissé dühít.nekiálltam kiszelektálni minden fizikai részét az életemnek(tehát mindent kidobni,ami nem kell).az ötlet nem rossz,csak a megvalósítása bonyolultabb,mint terveztem.évekig rakosgattam mindenfélét,és természetesen olyanokat is,amikre aztán már akkor sem volt szükségem.most meg lesek,hogy minden szekrény mélyén lapul valami doboz,ami tele van mindenféle szutyokkal....napok óta bokáig ér a retek,már lassan átmegyek ninjába,mert csak úgy bírok közlekedni.közben 10szer meggondolnám magam,hogy mégse,és jajjmiértdobtamaztki....de aztán képzeletben pofán vágom magam,és akkor minden rendben....
mentségemre legyen szólva,hogy hétvégén két napszúrás között a kutyasuliban tevékenykedtem egy nyílt nap,és egy flyball verseny kereteiben....igaz,hogy a verseny előtt nem aludtam,és már reggel azt hittem,ott pusztulok meg a semmi közepén,de csak túléltem.ma meg konkrétan nem csináltam semmit,csak rájöttem,hogy túlzásba esett a nap,és ezért szétreped a fejem....
ez egyébként csak egy szimpla élekmégéshelyzetetjelentek-bejegyzés,mindenféle különlegesebb téma nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://artlepke.blog.hu/api/trackback/id/tr74724852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása