mese

2012.12.02. 15:26

a saját kis tündérmesémet élem éppen.mindamellett,hogy teljességgel le vagyok döbbenve,és nagyrészt nem is igazán értem a dolog mibenlétét,valahogy mégis kellemes érzés fog el.a helyzet önmagában lehet nem is lenne figyelemre méltó,ha nem lenne ennyire újdonság számomra.de ez valami új,ismeretlen,és felettébb érdekes.komolyan kezdtem azt hinni,hogy nincs hova tovább az élet ezen területein,és különben is teljességgel lehetetlen dolgokat várok el.persze közben bennem van a szokásos paranoia,csak hogy ne legyen felhőtlen a történet.teljességgel hülye vagyok.no persze ezt eddig is tudtam,mégis okozok még magamnak is meglepetéseket.aztán akkor ezen lehet agyalni napokig,hetekig,ahogy épp sikerül.
rengeteg kérdés cikázik a fejemben,már-már bele is vagyok gabalyodva,hiszen fogalmam sincs,mit kezdjek az új infókkal,nem hogy ha még válaszokat is kapnék a kérdéseimre.szerintem jelen pillanatomban azzal sem tudnék mit kezdeni.mint ahogy most semmivel sem.csak lebegek,várom az esetlegesen bekövetkező párolgó helyzetet.és közben nincs jobb dolgom éjszaka,mint érzelmileg csöpögni.

A bejegyzés trackback címe:

https://artlepke.blog.hu/api/trackback/id/tr144943035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása