100.

2012.08.04. 22:51

nna.elérkeztünk a 100.bejegyzésemhez.(nem csak itt,de a www.turorudista.blog.hu -n is kreáltam némi értelmetlenséget),most akkor ennek lehet örülni.
a lényegre térve.ma volt az úgynevezett szülinapi bulim.persze nem kell valami ordenáré összejövetelre gondolni,ahol alkoholban fetreng az ember.ez inkább csak olyan nyugis,családias móka volt.
egy őrült hét után nem is esett rosszul.fincsi ebéddel.
ebéd után úgy éreztem,hogy már gurulni fogok a kertben,hogy rágyújtsak.ki is ültem a kocsibejáró betonjára napozni,egy cigi idejére.aztán visszagörgettem magam,és jött a nagy meglepetés.
szerencsére az éneklés elmaradt,amit nem igazán bánok.(nem szeretem a nagy hűhót,csak mert öregszem...)
ültem az asztalnál,természetesen háttal mindenkinek(hozom a formám),amikor egyszer csak a bal vállam fölött megláttam valami nagyon,de nagyon zöldet,majd előttem landolt az asztalon egy tányérban.
először tényleg azt hittem,hogy csak átverés,vagy álmodok,esetleg hallucinálok :D
aztán mikor már vagy 3perce vigyorogtam,rájöttem,hogy ez tényleg az,aminek látszik.
meggyőződésem,hogy ez volt eddig életem legszebb szülinapi tortája.
erre aztán végképp nem számítottam,és csak az első szelet felfalása után jutottam el odáig,hogy megköszönjem ezt a remekművet.
azóta se tudom levakarni a döbbenetet.

G000.jpg

G005.jpg

szóval ő az én szépségem (:

A bejegyzés trackback címe:

https://artlepke.blog.hu/api/trackback/id/tr354696036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása