zizz

2012.08.03. 21:22

egyébként megint meg vagyok őrülve.bediliztem,megkattantam,etcetc...
folyton az a gondolat cikázik az agyamban,hogy valami megint nem jó,és ezt unom.
változtatnék,persze,minden örömmel.csak épp nem tudom mi az,ami megintcsak hibádzik a rendszerben.
igazán bosszantó ez az érzés.tudom,hogy baj van,és valószínűleg kiszúrja a szemem,csak én nem veszem észre.
állítólag takarékra kéne tenni az agyam,és kicsit a szívemet követni.szép gondolat...nem vagyok benne biztos,hogy ez kifizetődő,vagy épp kivitelezhető lenne,de egy próbát megér.hátha kirángat ebből az állandó hullámzó ingoványból.mindenesetre irtózatosan szégyenlem magam,és nem hagy nyugodni az az apróságnak tűnő dolog,amit elrontottam.oltári nagy hibát követtem el,és félek hogy soha sem hozhatom rendbe a dolgot.ez kissé hozzáad a negatív hozzáállásomhoz,és a dilimhez is.igazából lassan el is vesztem a fonalat....

G008.jpg
egyébként ez itt én vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://artlepke.blog.hu/api/trackback/id/tr674694737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása