újra itt

2012.10.30. 08:55

eltelt több mint egy hónap,és megint annyi minden történt,hogy csak kapkodom a fejem.pihenni akarok.egy kis nyugalmat az állandó történések között.perig alapvetően igénylem a pörgést.de ami sok,az sok.minden változik,csak az nem,amiről szeretném,hogy megváltozzon.fogalmam sincs mit lehetne ezzel kezdeni.
meg egyáltalán én mihez kezdjek most,mindezek után?ezek ilyen állandó nagy kérdések az életben.feltételezem nem csak az én életemben. de azért néha jó lenne tudni,hogy merre is tartok.ha már azt nem tudom,hogy hogyan csináljam,legalább annyival tisztában lehetnék,hogy mit kéne csinálnom,aztán a hogyan részét már kiokoskodnám.de cél nélkül kissé nehéz elkezdeni.vannak céljaim,de annyira sok a külső tényező,hogy amit én tehetek mindezért,az édeskevés.azon célok,amik meg csak rajtam múlnak...hát,azokból magam sem tudom eldönteni,melyiket válasszam.vagy majd rájövök megint,hogy rosszul döntöttem,vagy épp valami csoda folytán jól,aztán csókolom?
ez szörnyű.de komolyan.sodródok a mindennapokkal

A bejegyzés trackback címe:

https://artlepke.blog.hu/api/trackback/id/tr894878442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása